onsdag 19 september 2012

diy: metallic art.

det kliade i fingrarna för någon vecka sedan.
jag ville så gärna måla av mig.
köpte därför en canvasduk och lite färg och gick loss.
panduro hobby har ju ett brett sortiment.
även en del butiker på nätet.
creative company till exempel.
svart, grått och kopparmetallisk färg som skimrar fint i många olika ljus.
är så otroligt hooked på metall i inredningen.
beställt tom dixons snygga kopparlykta för att skimra ifatt med tavlan hela höst och vintern lång.
tror det kan dämpa mitt metallbegär så länge det varar :).

instagram @etthornaveden.

bara att börja kladda alltså :).
det finns ju inga regler när det gäller sådan här konst, eller hur?







ha en fin dag//jennifer

9 kommentarer:

  1. Har du målat tavlan själv?? Den är så himla urläcker!! Du har det vännen, kör vidare bara! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja :). tack snälla. faktiskt bara kladd som visade sig se ok ut :).

      Radera
  2. Men guuud vad snyggt. Du är bara för bra! Kram :)

    SvaraRadera
  3. Snyggt, ligger ngr av dina alster i min källare. Kanske spara dom. Kan bli värda mycket när du blir känd
    kram o ha en bra fortsättning på dagen

    SvaraRadera
  4. amazing jennifer... you are really amazing :-)

    SvaraRadera
  5. Sinnesjukt snygg!! Du kanske skulle borja salja tavlor ocksa, inte bara smycken :)
    Jag e ra-inspirerad! TACK!

    SvaraRadera
  6. Snyggt! Du har verkligen en kreativ ådra. Som sagt: tavlor och smycken ;) Kram på dig!

    SvaraRadera
  7. Men wow.. karriärbyte? Jag har tänkt tanken massor av gånger men det stannar alltid där.

    SvaraRadera