onsdag 3 oktober 2012

the winner and october 27.


självklart har jag, med hjälp av slumpgeneratorn, utsett en vinnare av armbandet knut, u´re my star (designade och tillverkade av mig) och vackra asken från bungalow (sponsrad av bästa skumpa & spaljé).



vinnaren är:



tjejen bakom bloggen me and mike.
tyvärr fann jag inte ditt namn någonstans.
grattis till dig.
mejla mig din adress så kommer vinstpotten med posten.


och ett stort tack till alla er som var med och tävlade!!!
galet att ni blev så många.
glad blev jag i alla fall.


......................................................................


besvikna ;)?


den 27/10 mellan kl 10-14 kommer jag befinna mig på skumpa & spaljé i landskrona och sälja mina smycken.
både knut samt en del nya påhitt.
bungalows askar finner ni där med.
dessutom bjuder skumpadamerna helena och liselott på afternoontea och nybakade scones.
yum.
för mer info besök skumpa & spaljés hemsida och deras information om temakvällar.

see u there?

hoppas!


och en sak till.



det blir rosa på bloggen snart.
håll utkik!







kram//jennifer



1 kommentar:

  1. Hej! Jag veeet! lådorna är så fina så fina. Ska spraya loss idag eller imorgon. Får se om det dyker upp någon bild nånstans ;) Mössförvaring låter som en bra ide. hallar kan ju bli så stökiga utan förvaringsgömmor. Men det kan vara fint med kaos ibland. ibland inte. hm. jag ska förvara ljus i mina. lykt och långa. hörs snart!

    Ha en skön lördag finaste Jennifer!
    Kram

    SvaraRadera