lördag 15 december 2012

i rock new years eve.


skor/acne.


nytt halsband i shoppen.
absolut det snyggaste nyårshalsbandet kan jag tycka ;).
självklart snyggt annars också.
både till vardags och fest.
jag matchade i rock necklace med lite stilar som jag gillar.
oavsett sammanhang.


elin kling always rocks.
hon behöver kanske inget i rock necklace med det facet fast eller hur hade det glimmat fint till hennes subtila men ack så stilsäkra look?


till fest och vardags (cos).



till vår och sommar.
de maskulina shortsen (acne) funkar verkligen ihop med i rock necklace.

.................................................

just idag vill jag ha vår. 
vart tog vintern vägen va?
regn och slask här i skåne.
typsikt nu när julafton snart är här.

men vi håller oss inomhus.
renoveringen fortskrider och imorgon sätts hela det nya köket in.
jiho!
bilder på framstegen hittar ni på min instagram @jenniferlevau.





njut helgen//jennifer

1 kommentar:

  1. those shoes are killer, and i love wearing druzy stones!!!

    :)
    michele

    SvaraRadera