onsdag 9 januari 2013

j. levau shop news.

i rock halsbandet med ruffa pyritstenar och med nytt stilrent stavlås.
925-silver.
du kan välja längd på kedjan och antal stenar själv.
magiskt halsband som man lätt blir kär i!

första dagen på mitt nya liv :).
tjänstledig i hela åtta månader.
kan man tänka sig.
waooo.
kom på mig själv stå och småle i köket när jag hackade paprika med en halvslö kniv.
nämen, varför suckar du för det jennifer.
nu har du ju faktiskt tid att slipa dina knivar.
tid ja. nu har jag tiden jag saknat så otroligt de senaste 4 åren.
nu måste jag väl ändå kunna varva ner.
ta hand om mig själv, om hemmet och om barnen på bästa sätt.
och lyckas jag inte med det nu när jag väl har tid så är det nåt galet.
vaxa benen och överläppen med mera ;), fila fötterna, bada, ta långa uppfriskande promenader, laga storkok som räcker länge och sparar pengar, extraprisjaga i livsmedelsbutikerna...kanske till och med klippa en och annan rabattkupong :). jag hinner leta material till mina idéer, har massor vill jag lova :)). hinner svara på mejl, skicka mejl, prata med en vän i telefonen, träffa en vän :). jag hinner baka bröd, bullar och prova nya recept.
jag hinner våttorka golven, spackla väggarna, måla om i mios rum och rensa i garderoberna. sälja av möbler och kläder som inte passar eller behövs mer.
åh.
vad jag njuter.
jag kan till och med läsa en tidning. lääääsa. inte bara syna bilderna snabbt innan ungarna drar mig i byxbenet.
ååååh.
hello new stress free life. 
i love u all ready!


äntligen fick jag hem de fina och mycket mer tåliga karbinlåsen i avlång design.
tiny star bracelet och tiny star necklace fick en uppgradering alltså.

för er som beställt ett tiny star smycke tidigare och vill gärna ha karbinlåset istället så bara släng iväg ett mejl, posta smycket till mig och så får du tillbaka det med nytt lås. helt kostnadsfritt. förrutom ett frimärke då.


@jenniferlevau.

det kommer komma in lite nytt nytt i shoppen också.
bland annat tube 925 (se instagrambild 1) som kommer finnas i både halsband, två olika utföranden, och armband.
och sedan kommer jag sälja en del infinity bracelets (instagrambild 2) i äkta lammskinnsnappa och silverlås.
hoppas ni gillar!

nu ska jag sörpla lite kaffe till sedan hämta ungarna från förskolan.
disk, käk och städ är redan fixat så nu kan jag vara med barnen så mycket jag vill.
åh.


via pinterest.

merci (övar franska nu när resan är bokad :)) för att ni hjälper mig på vägen till min dröm.
<3.




kram//jennifer


2 kommentarer:

  1. Jag är så otroligt glad för din skull!!! Heja du för att du tagit steget och vågar satsa. Dina smycken är fantastiska och pyriten föll jag pladask för. Jag som faktiskt jobbar med sten och jord ;)

    Jag ser fram emot att följa dig under de här tiden. Stort lycka till! ❤

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att du tom ler när du skär paprika, du börjar varva ner, visst tar lite tid till men kommer att bli kanon. O mår man bra, kommer inspirationen, idéerna bubblar fram, man hinner plötsligt mycket mer. Men glöm inte motionen, ja jag vet kallt ute men en promenad om dagen skadar inte. kram gumman o I keep my fingers cross.

    SvaraRadera