fredag 8 mars 2013

boy spring feet.


upptäckte nyligen att ungarna inte har vårdojjor som passar detta året.
gaah. trodde bestämt att mio kunde ärva ett par av aston men dessvärre är deras fotstorlek inte synkade med årstid.
så, det blev nya skor till dom båda.
de ska framförallt vara sköna.
de blir mycket lek och spring i vår/sommar så det är bara att ge deras fossingar det allra bästa.
enkla att ta på och av och tåliga.
jag brukar köpa ett par gympadojor var åt mina ungar per säsong.
de får nöta i sönder dom både på förskolan och till vardags.
otroligt onödigt att köpa fler par. när hinner dom slita på dom annars liksom?
och till sommaren blir det mestadels sandaler så ett par rejäla sportiga sneakers är allt som behövs.
tycker jag :).
valde ut några, färglada faktiskt (what?), pojkskor som brukar hålla i både kvalitet och är sköna. och snygga ;).
zara/kids
prisvänliga och superfina.
new balance/eshoes
vågar man :)?
den är lagom cool den här färgen, och modellen sen.
i höst kommer mycket orange på ytterplagg så de är hippa då också.
jag beställde dock ett par marinblå till aston.
gillar att där är kardborrband.
köpte var sitt par stövlar från eshoes till ungarna också.
perfekt!

puma/brandos.se
gillar!
hmm. kanske ska ta ett par sådana här till aston också.
extrapris dessutom.
adidas/brandos.se
till minstingen :).

reebok/brandos.se
dessa fick mio.
tyckte dom var lite coola.
kan tänka mig att de bli ännu snyggare när han slitit lite på dom.
passar till de flesta outfits.
och desto bäst till den neutrala enkla stilen som jag gillar :).



så ja.
nu ska vi snart hämta mio.
fredagsförsnacks :).
aston har legat däckad hela dagen med magont.
kräkt två gånger.
men det brukar han göra efter han varit sjuk och ätit dåligt.
nu har han fått i sig en vetebulle och börjar piggna till.
jag mår bra efter igår.
blödde inte riktigt som jag förväntades göra. hade inte direkt ont.
hoppas nu bara att allt är borta så jag slipper något kirurgiskt ingrepp.
de ska kolla mig på måndag.
mår inte illa längre i alla fall.
absolut ett icke-gravid tecken.
till och med druckit lite kaffe idag :).
kanske det blir lite rödvin ikväll, who knows.
härligt att känna sig som sig själv igen....



ha en grym helg//jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar