måndag 25 mars 2013

fyll påskägget rätt.





fram till onsdag 27/3 så är det 15 % rabatt på alla tee´s från ONE IN A MILLION.
perfekt att fylla ägget med.
for kids with attitude ;).




mer nyttogott och fint att fylla kidsens påskägg med hittar ni HÄR ;).
renée voltaires chokladdoppade tranbär är också på kampanjpris framtill 27/3.






lite guldgult till frugan också! 
ni män där ute som funderar på att ge er kvinna något i påskägget så har jag vad ni säker :).
jag hade blivit sanslöst glad om min R kommit med ett ägg fyllt av sånt här iaf :).
allt hittar ni så klart i min lilla shop.
fraktfritt vid köp över 1000 sek.




ha en fin dag i solen!


jag skall träffa skumpadamerna och vi ska fota härliga vårbilder i solen.
ska bli grymt skoj.



kram//jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar