onsdag 13 mars 2013

POPUPSHOP S/S 2013 in stock.


aston i denim basket sweatshirt och bird print badbyxor.

fick till en grym unisex outfit :).
de aprikosrosa baggy canvasen är underbara.
och samma aprikosrosa hittar man i mönstret på t-shirten.
bli man vårsugen eller vad?


ja. det var banne mig mycket barntjat de senaste dagarna :).
men jag var bara tvungen att visa er mina guldklimpar som så gärna ställde upp som modeller imorse.
fick hem POPUPSHOPS S/S 2013 kollektion (eller de delar jag valt ut :)) igår och jag blev så positivt överraskad.
allt är så mycket finare än på bild.
färgerna, mönsterna och kvaliteten är oslagbar.
mönstret på mios tröja är bird print.
lite svenskt tenn över det hela och det andas vår och sommar.
unisex dessutom och det gillas.


alltså.
jag blir så sjukt glad av denna bilden att jag vill pussa i sönder dom.
energi.
glädje.
kärlek!!!
självklart skall ni få det bästa.
organic it is!!!
inga gifter skall komma er nära om jag kan stoppa det :).

.........................................................


nu är busungarna hos sin farmor.
förskolan hade "stängt" idag så så fick det bli.
jag måste fixa det sista här hemma innan jag öppnar webbutiken.

nervös och lite smått orolig.
hade velat ha ett mycket större sortiment.
men man måste ju börja någonstans och med er hjälp så kan jag kanske fortsätta ta in hälsosamma och snygga härligheter från världen över.


ses i dagarna!




kram//jennifer


2 kommentarer:

  1. Å vad söta dina små modeller är :) älskar popupshop och detta ser riktigt lovande ut. det kommer bli så bra!
    kramar

    SvaraRadera
  2. Oj, så fin shopen blev!
    Lycka till!

    SvaraRadera