söndag 3 mars 2013

status.

pinterest favoriter.
klicka på bilden för att komma till källan.




hejsan!

jag kräker och mår illa dygnet runt.
jag har fått någon form av värk i leder i ben och höfter och i delar av ryggen.
har jag suttit i mer än en halv minut med benen böjda så börjar knäna värka så in i vassen och jag måste sträcka ut dom, vilket i sin tur är ganska smärtsamt.
hmmm.
hormoner va? de kan verkligen påverka en. speciellt någon som inte är tillräckligt fysiskt stark att hantera förvandlingen som rasar över en väldigt fort.


åh. ingenting känns bra, varken beslutet vi tagit eller situationen jag befinner mig i.
för er som inte vet så är jag gravid helt oplanerat och oönskat.
och vi tog beslutet att göra abort.
på tisdag skall jag till läkaren.
hela grejen känns hemsk. så klart.
f-n. vilken soppa.
är lite överkänslig för tillfället :).
jag har galet mycket att göra också, tänkte öppna min webbutik i nästa vecka, men med tanke på att jag mår kroniskt illa och är sjukligt trött så går allt i slowmotion.
men snart är jag väl på fötter igen och får lämna detta bakom mig.

så om ni undrar så har jag förlorat min kreativa sida på köpet.
syns inte så mycket varken här eller på instagram.
inspirationen finns inte och allt jag varit så exalterad över känns tramsigt och knäppt. och jobbigt.

gnäll gnäll hormonella kvinna :).


beklagar.



måste kräka av mig på annat sätt än i toaletten.
att skriva hjälper faktiskt lite.



ha en fortsatt fin dag!!!




kram//jennifer

5 kommentarer:

  1. Fy din stackare vad jag lider med dig :( låt det bli tisdag fort så ni får det överstökat. Tvivla inte på ditt beslut, du vet innerst inne att kroppen talar om vad som är bäst. Snart kan du återfå din nya energi och glädje och fortsätta framåt igen. Kram Nenne <3

    SvaraRadera
  2. lider med dig och förstår att det måste vara jättejobbigt. Hoppas du får en ok söndag.
    Elisabet

    SvaraRadera
  3. Jag kommer tänka på dig imorgon, massor... Hoppas allt går bra och att kreativiteten går in där hormonerna ebbar ut :( Inget roligt beslut att fatta direkt... Det är väl lite som att välja mellan pest eller kolera...

    MASSA MASSA STYRKEKRAMAR från mig till dig <3<3<3

    SvaraRadera
  4. thinking of you tomorrow... sending you lot's of hugs.. hoping you will be fine... x

    SvaraRadera
  5. Tänker på dig idag. Hoppas allt går bra och att du är så ok som man kan vara.
    Elisabet

    SvaraRadera