torsdag 21 mars 2013

tea time in my kitchen.

anna wadles vackra keramikskålar sålde slut på en dag.
men det kommer fler.
promise.

jag har förälskat mig i vackra teförpackningar.
de liksom får en att bli glad och tänka på våren och värmen.
jag är ju ganska färglös av mig men när det kommer till sådant här som förpackningar så kan de gärna få ha lite färg.
gärna pasteller och vackra mönster.
placera några på en hylla i köket.
eller i en korg.

jag kunde inte hålla mig utan köpte hem lite fler vackra te-förpackningar (se nedan).
ja, nu är dom ju självfallet inte bara snygga utan de smakar galet gott också.
och viktigast av allt. de är fullkomligt naturliga och organiska!

clippers teér är 100 % organiska, fairtrade och har många positiva och hälsosamma egenskaper.
snyggaste förpackningen bland annat ;).


seed & bean tillverkar organiska och fairtrade choklad i nya och intressanta smaker.
ovan ser ni vitt choklad med citron och vallmofrö.


detta och mycket mer kommer att dyka upp i j. levau shop under helgen.
tänkte lite påskäggsfint och nyttogott.
smart va :)?




kram//jennifer

1 kommentar:

  1. Låter mycket intressant! Får väl avvakta min order då tills alla godbitar finns inne :)

    SvaraRadera