måndag 8 april 2013

the tube-winners.


så ja.
nu har jag fått fram två vinnare här. 
av 62 tävlande.
jag gjorde det ju inte lätt för mig, eller er :).
35 nya gilla-markeringar och det uppskattar jag verkligen.
känns smått tramsigt det här med fb, gilla hit och gilla dit.
men som nyföretagare måste man marknadsföra sig lite, annars går det galet (och det vill jag inte).
och de billigaste och bra sätten för marknadsföring är ju de smartaste, inte sant ;).

använde mig som vanligt av slumpgeneratorn och den är bra den.

grattis till olivia carlsson.
och
grattis till tina med bloggen design by moritz.


mejla mig på jlevau@hotmail.com och så får ni välja vilket tube-smycke ni vill ha! bra va...:).


tusen tack till er alla som hjälper mig lite <3.


jag kommer ha fler tävlingar snart.
lovar.

är det förresten någonting speciellt ni hade velat vinna?






sov gott.






kram//jennifer

1 kommentar:

  1. Grattis till vinnarna! :)
    Eftersom ett tube-halsband står högt på min önskelista så skulle jag bli väldigt glad för en tube-tävling till! ;)

    SvaraRadera