fredag 31 maj 2013

environmental safety and our health is more important than having the perfect home or the most trendy outfit....or is it?

hello!

allt väl?

nu har jag proppat shoppen full av smakfullt och nyttigt från renée voltaire
vad sägs om ett rabatterat DETOX kit för att kicka igång den naturliga utrensningen och må så där alldeles super i sommar.
mår ni redan super så tror jag dock ni lär märka skillnaden ändå ;).

well well.

för att hålla er uppdaterade på vad som sker i shoppen samt få beskedet om nyheter oh påfyllningar först så GILLA MIG PÅ FB. anna wadles skålar kom och de gick på tre dagar. snart kommer de igen tillsammans med herbivore botanicals (som tog slut nästan lika snabbt sist).

....................................................................




och för att påminna er om varför jag ville öppna den här shoppen så kan ni läsa nedan.

"jennifer heter jag, 30 år och är mamma till två små pågar, 5 och 2,5 år gamla.
j. levau shop är min egen lilla shop där jag säljer mina absoluta favoriter på marknaden just nu vare sig det handlar om barnkläder, hudvård, kost eller interiör, för stora eller små plånböcker. den största delen av sortimentet är 100 % organiskt. och i framtiden önskar jag att säga allt.
i shoppen säljer jag även min design av smycken huvudsakligen i naturliga och äkta material, vissa av dom i begränsad upplaga. allt handgjort och designat av mig. alla smycken går dessutom att få i barnstorlek. hur kul är inte det :)?
jag står för okomplicerat, naturligt, kvalitet och design och mina handplockade produkter följer samma spår.
mitt huvudsakliga mål är att sprida kundskap om organiska och hälsosamma alternativ samt ge smarta tips och sälja produkter som ger god hälsa åt oss själva och våra barn.
jag hoppas även att inspirera mina kunder med godbitar från såväl erkända designers till små unika varumärken med det lilla extra.
sedan är jag ju så fasansfullt ytlig så allt i min shop är otroligt snyggt dessutom :). bättre balsam för själen än vackra ting finns ju inte :).
hoppas ni hittar något ni gillar.
har ni en blogg/hemsida?  får ni mer än gärna samarbeta med j. levau shop. jag erbjuder en rabattkod på 10 % för ett länkande inlägg. mejla mig på jlevau@hotmail.com för mer information.
tveka inte att mejla mig på j.levau@hotmail.com om det är någonting ni undrar över eller om ni har några bra tips."

kram//jennifer


med tanke på inläggstiteln så borde jag kanske komma med en djup och detaljerad text där jag vetter med fingret och säger aja baja åt er (ibland mig själv när jag inte tänker rätt) som väljer ytlighet framför vad som egentligen betyder något. men det tänker jag inte för jag tror titeln talar för sig själv.

men snälla: lär våra barn det som är viktigt.....de behöver inte tro att en designstol eller nagellack är bra mycket viktigare än vad man stoppar i sig och hur tillverkningen av mat och kläder påverkat luften vi andas.


håller ni med mig?




kram//jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar