söndag 26 maj 2013

FÖRSOMMARREA -30 %.



jag och mina kampanjer :).
men grejen är den att jag har svårt att få sålt barnkläderna av någon anledning.
oftast så köper folk från de större kedjorna som har fri frakt och vip-rabatter ideligen.
jag som är så liten klarar inte av det :).
men nu har jag lärt mig det och kanske tar det så nätt med barnkläderna framöver.
fast tittar ni på priserna så ligger jag mycket lägre än vissa större återförsäljare.
störst är inte alltid billigast.
men det ser man inte alltid ;).

oavsett så gillar jag POPUPSHOP.
både design, kvalitet och faktumet att de är tillverkade av ekologiskt bomull.
+++++

så vad säger ni?
hjälper ni mig?
köp lite eller sprid inlägget och rabatten via FB. insta eller er blogg vettja.
om ni vill det vill säga.
jag hade varit evigt tacksam i alla fall.

tiger baddräkt.
baggy canvas i aprikosrosa.





denim shorts (in real life ser färgen ut så här).


jag har fri frakt över 1000 sek ;).
annars endast 39 sek.


passa på nu och fyll sommargarderoben med kvalitet, eko och plagg som uppskattas av både barn och vuxna.

......................................



kram och glad mors dag//jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar