tisdag 10 september 2013

furry.


pella hedeby stylar med renskinn och jag älskar´t.
skinnfällar är magiska under häst och vintertid och en högre mysfaktor får man leta efter.
det absolut snyggaste renskinnet som dessutom är ekologiskt finner du i min shop ;).

via pella hedeby.

den här jackan vill jag så gärna klicka hem.
riktigt snygg.
från zara kids.
vita pälsbollar.
awe :).
via my pinterest/nature


det är nog bara för att de kalla höstvindarna kom igår som jag tänker pälsigt.
jag skådade till och med löven falla från sina träd där jag stod inne i fikarummet på lundatappen.
brrr.
men en päls värmer bra, både fysiskt och estetiskt.
och äter man med ögat så kan man väl lika bra värmas med ögat också ;).



jaja.



imorgon jobbar jag hemma och med j. levau shop igen och ordrarna kommer att flyga iväg.
promise.



dessa två sötfisar är mina hjärtvärmare.



++++++++++++++++++



ha en härlig kväll//jennifer

1 kommentar:

  1. åååh dina finaste hjärtvärmare där! behöver också, mina är bara så trotsiga just nu, på varsitt håll där det inte finns tid eller rum för att värma ett saknande mammahjärta just nu....

    SvaraRadera