fredag 13 september 2013

if i had a little girl.

1. bobo choses.
2. zara barn.
3. popupshop.
4. kavat.



1. acne miniature.
2. popupshop.
3. popupshop.
4. zara barn.

1. acne miniature.
2. popupshop robbie dress denim.
3. popupshop.
4. kavat.

antar att ni genomskådar att jag gör lite reklam för popupshop aw13 som snart dyker upp i j. levau shop :).
fina grejer alltså.
och de går att matcha i oändlighet.
sådant uppskattas.
det gäller ju för pojkkläder också.
ekologiska kvalitetskläder i basfärger och med en barnslig twist som uppskattas av kidsen är allt som behövs.
eller detaljerna kan man införskaffa billigt och bra efter trend, säsong och humör.


++++++++++++++++++


ungarna springer omkring som galna i huset.
ett glas vatten rök nyligen ut över soffbord och golv.
i detta ögonblick vandrar ett spöke/aston med ett tjockt täcke över huvudet bakom mig.
hmmm.
jag har pms och har höjt min röst för många gånger redan.
längtar lite smått till de sover :).
mio har fått springmask dessutom.
upptäckte vita maskar i hans bajs när han varit på pottan.
fy f-n.
i princip det läskigaste jag sett.
nu vet i hundan vad som väntar och hur vi bli av med skiten.
jag som är anti-läkemedel kanske måste ge mig i detta fallet.
eller?
vet ni någon naturlig behandling som biter på springmask?
urk.
bara ordet.

jaja.



nu så ska ungarna i säng.








vi ses :)//jennifer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar