söndag 20 oktober 2013

hi.

1. ikeas nya bokhylla fjälkinge är otroligt snygg.
2.via.
3. acne.
4. pinterest.
5. therese sennerholts kök via.
6, 7, 8. pinterest.

hejsan!

jag fick titta in lite snabbt idag.
kände att jag behövde blogga av mig :).
eller mooda av mig.
men mer hinns det inte med för jag ska fortsätta packa ordrar och göra smycken.
förbereder också lite smått inför nästa helg då jag håller öppet hus för vänner, vänners vänner och familj.
ska bli lite kul att inreda och styla om huset till en liten butik :).
men vilket jobb det är egentligen.
kul jobb men frågan är om jag lyckas hinna med allt på tre dagar (inklusive packa och skicka ordrar...och vara mamma).
ja, för på måndag och tisdag är jag som vanligt på blodcentralen och jobbar.
men jag får se till att vara effektiv och inte stressa upp mig så värst.
det brukar lösa sig ändå...
men visst är människor/oftast kvinnor väldigt bra på just det.
att skapa problem och oro redan innan man vet hur det kommer att bli.
man får göra bäst man kan och stryka det som inte hinns med och kanske inte är så viktigt när man väl tänker efter.


+++++++++++++++++++++++++++++++++


vi hade en bra visit i stockholm i varje fall.
fotbollen var ju sanslöst skön med många mål och grym stämning.
trots att jag inte är någon fotbollsfan annars så är det lite annorlunda att se en match irl.
jonas olsson hade fixat bra platser och dessutom häng i vip-tältet före match.
där stötte vi på peter "foppa" forsberg och dogge doggelito (den sistnämnda alldeles för mycket, hehe).
lite fräckt :).
men mannen min drack för mycket öl och blev måttligt seg dagen efter så shoppingen, som jag då sett fram emot lite mer, gick i slowmotion.
typical men ;).
men egentligen så gjorde det ingenting.
det var skönt ändå och plånboken led inte i onödan.

jag tog ju en hel del bilder i stockholm men frågan är om jag har tid att ens lägga över och redigera dom detta halvåret :).



jaja.




jag hoppas ni får en gó kväll.






kram//jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar