torsdag 12 december 2013

lussevaka med fri frakt.

 klicka HÄR för att shoppa
välkomna till j. levau shop idag och bränn lite stålar på vacker design, ekonyttogott och grym kvalitet!


tänka sig.
lussevaka idag.
mysigt.
jag ska se på astons första luciatåg på förskolan idag.
han ska så klart vara klädd som tomte ("inte nisse, mamma. jag är den stora tomten med säck (han fick en minitomtesäck med sig :))).
ska bli riktigt kul.
fram med systemkameran säger jag bara.


hur söt är inte astons friss :)?
älskar den och hopaps innerligt att zlatan och jonas olsson (med lååångt hår) förblir hans idoler ett tag till).


utöver jultraditioner och förväntansfulla barn så springer tiden iväg från mig.
smyckesordrarna har dånat in och jag arbetar i högt tempo (men självfallet väldigt noggrant och med kärlek :)).
är så oerhört tacksam för alla ordrar jag fått in.
nu känns det som jag vill fortsätta och köra på med shoppen.
har så otroligt många idéer och önskar att jag kunnat finslipa allt kring shoppen nu på studs, speciellt vad gäller hemsidan, sortimentet och bilderna (allt alltså, hehe).
men det får vänta till nästa år helt enkelt.
ska speciellt satsa på en bättre hemsida där allt ska funka precis som jag vill och hoppas.
men det kräver en hel del jobb.
och tyvärr är jag ensam i företaget så jag kan inte delegera någon stackare direkt :).



well well.

back to work.




ha en underbar lussevaka nu.
och bunkra kistan med lussekatter så det ryker om det.




kram//jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar