torsdag 21 augusti 2014

todays styling and j. levau shop news.


försökte mig på lite styling av nya produkter idag till 
men det blev inge bra alltså.
ibland vill man så mycket att det blir för mycket om ni förstår vad jag menar.
och inte alls genomtänkt utan lite sådär stressat trots att jag tycker det är sjukt kul.


oavsett så har jag lagt upp "in my lungs", ett print av petra nickson i en mindre storlek och för ett lägre pris så klart :).
gillar lungan.
a n d a s...
något jag blivit exemplariskt duktig på i bilen när jag kör till jobb.
jag andas in på fem sekunder.
djuuupt.
och andas ut på fem sekunder.
och så fortsätter jag så lite då och då.
lugnande.


gröngrått.
en härlig färg nu i höst och vinter.
blev så sugen på grönt.
skönt.
vasen heter mossa och är ny i j. levau shop.


ett klockrent mönster.
handknutna mattor i 85 % ull och 15 % bomull.
varma och gosiga.
lagom stora för ett barnrum, en hall eller vid sängen för morgonfötterna.
den på bilden heter handloom chotty och är ett mäktigt hantverk.



en likafin i mörkt grå fast med ett loopat mönster istället.
lite enklare att tillverka, därav det lägre priset.
mattan handloom loop hittar ni HÄR.


kudde av mongoliskt lammskinn.
mjukaste jag stött på.
underbar grå färg.
kan inget annat än mysa när jag ser den.


alltså.
här vet jag inte vad jag tänkte (sista bilden).
too much alltså.
tänkte grönt, växter, glas...
ja, men det blev inge bra :).
får ge det en chans igen imorgon.
om jag hinner dvs.

................................


nu ska mio sova.
tufft och sömnigt nu efter förskolan.




kram på er// jennifer levau


2 kommentarer:

  1. Oj vad mycket snyggt! Den där mattan vore ju absolut något att ta hem hit :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla :)!! Gudomlig matta. Värmer upp hela rummet.
      Ha en fin helg// Jennifer

      Radera