söndag 28 september 2014

MIOS ROOM.



denna lilla spjuver har varit bra på att ta hål i väggar och att rita på dom.
det märkte vi tydligt då de vita väggarna som varit sedan aston var liten såg helt förfärliga ut.
så det var dags helt enkelt.
och nu hoppas jag på att mio har vuxit ifrån "banka och rita på väggarna" - fasen.
vi valde alcros färg grådis och är supernöjda.


@jenniferlevau.
poster av jill greenberg/fotografiska.
gammal stringhylla från 50-talet/ärvegods.
säng gulliver/ikea.
matta handloom loop/j. levau shop.
kudde/svenskt tenn.
påslakanset/ikea.

fick för mig att byta och lägga till lite för att ge en ny känsla.
matta handloom chotty/ j. levau shop.
stickat överkast i eokotex/ j.levau shop.
teepee tält/granit.
rund matta/j. levau shop.
barnstol/kartell.
ljusslinga/granit.
jeansnalle chester/acne.




nu sparar vi till ny förvaring och ikeas nordli ligger på önskelistan.
mio ska dessutom få ärva vår gamla tv.
det blir en bra födelsedagspresent tror jag ;).




++++++++++++++++++++++++++++++++++




nu ska jag förbereda lite inför en fotografering som kommer att äga rum i skogen senare idag.
ska bli kul.
mår lite dåligt över att helgen redan är passé.
tycker det är skrämmande att tiden går så fort nuförtiden.
man försöker andas och njuta av stunden men det är inte lätt.
det snurrar på i rasande fart hur man än gör.

det allra bästa jag vet just nu är att sitta med mina barn i knäet och andas in deras doft.







ha en härlig söndag// jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar