onsdag 1 oktober 2014

all natural.


man är alltid på jakt efter produkter som inte är skadliga för miljön eller en själv. och framförallt barnen.
och sedan är ju det där med närproducerat.
finns det svenska, naturliga och ekologiska produkter till hands så är det mitt absolut första val.
som de här flytande tvålarna och doftljusen från svenska terrible twins.
ett hantverk av naturliga råvaror....
härligt!



alla dessa gifter vi lever med.
trist att det har gått så sanslöst långt.
jag ber innerligt att vi är på väg mot nya tider.
där miljö och hälsa går först.
i vår familj är vi duktiga på det mesta men INTE på de här med plastiga leksaker.
ungarna är sålda och smått förälskade i alla dessa giftfyllda men ack så roliga prylar.
det enda jag kan göra (om jag nu inte ska lägga beslag på dom och aldrig mer införskaffa fler. nä, fy. ungarna hade fått mentala problem istället :)) för att minimera deras risk att ta skada är att inte förvara dom i deras sovrum.
men det har jag inte heller tagit till nästa steg.
ska nog se över det mer när jag får tid.
jaa, det måste göras.

hur gör ni där hemma?


svarta ljuslyktor, kubformad vas och ribbad kaffekopp finns hos j. levau shop.

en intensiv blick som tar mig med storm.
en naturlig skönhet..
ibland undrar jag om jag är bisexuell :).
alla dessa kvinnor (SE HÄR) jag inte kan sluta upp med att titta på.
många är hänförande.
fascinerande.
det absolut vackraste som finns för mig dock,
det är ett starkt intellekt.
så vansinnigt sexigt.
charm och intelligens (förmågan att tänka logiskt) är en klockren kombo.
inte sant :)? 



nu var det ju inte min sexuella läggning vi skulle diskutera, hehe.
egentligen vet jag inte vad jag ville komma med det här inlägget :).

eller jo.

att terrible twins tvålar och doftljus finns i j. levau shop.
och att ni är välkomna att handla dom av mig.
jag vill stötta småföretag, miljö och hälsa.
hoppas ni också vill det :).







kram på er// jennifer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar