lördag 4 oktober 2014

visiting the WOODS.


i söndags fotograferade jag en fin liten familj i järavallen i skåne.
ljuset var magiskt och jag är faktiskt jättenöjd med många av bilderna.
när fotograferingen var över gick vår lilla familj vidare på en promenad och då klickade jag på lite extra....på min lilla familj :).

yoyo´s fruktrullar är megapoppis.


skogen är skön.
ungarna gillade det massor.
blir nästan sugen på att ta mig dit idag igen.
kanske vi hinner.
jag ska först inhandla presenter till astons kompisar som ska ha kalas senare idag.
och sedan blir det tvätt och städ.
och ikväll är vi bortbjudna på viltkväll.
spännande...
och passande.
nu när mina tankar är i skogen.




++++++++++++++++++++++++++++++++++++++




ja, vi får se helt enkelt.
men att bara ta sig ut betyder mycket för kroppen.
viktigare än att sitta här, framför datorn :).




ha en fin dag och njut solen.







kram//jennifer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar