söndag 2 november 2014

S U N D A Y.


hej!


en söndag.
denna veckan har varit väldigt intensiv (mer än vanligt :)).
känner att jag inte riktigt hunnit allt det jag velat eller alla måsten.
stressande.
jag har dessutom valt att trappa ner på mina anti-depressiva vilket har givit mig otrevliga utsättningssymptom.
jag som trodde jag var trött innan.
hallå ja.
gäspar konstant, är yr och har mardrömmar utan dess like.
dag tre var värst.
då hade jag en huvudvärk från helvetet som var så fruktansvärt intensiv, troligtvis den värsta jag någonsin upplevt.
led halva dagen och försökte med allt men jag klarade det inte till slut och fick slänga i mig två panodil.
usch. 
sista utvägen.
men efter det har jag klarat mig.
nu fasar jag dock för att min stubin skall bli allt kortare och mitt humör dala ner mot botten, sakta men säkert.
vill inte!
håller tummarna att jag kommer att klara detta utan att få uppleva den mörka ångesten som jag fasar allra mest.
PMS´n kommer inte att bli lätt.
tanken är att jag ska införa mer regelbunden träning under min nedtrappning av citalopramen men än så länge har jag inte sett till den tiden.


bit ihop kvinna.
nya tider nu.
och se till att få bort arslet från kontorsstolen.
det blir tvätt, städ och j. levau shop jobb idag.

j. levau smycken har fått fina askar.
lagom till julklappsshoppingen :).


förresten, ni har väl inte missat att jag tagit in lite giftfria och ekologiska tvätt och städprodukter?
riktigt bra grejer detta.
kasta ut de gamla kemikaliefyllda rengöringsflaskorna nu och satsa på naturlig rengöring a la mikroorganismer.
skitsmart och effektivt!
och framförallt HÄLSOSAMT.



önskar er en fin söndag.






kram//jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar