onsdag 4 mars 2015

nice stuff.



mäkta förtjust i hays paper porcelain.
priset avskräcker mig dock.
att titta kostar ingenting ;).

via ems designblog.
love this styling

kopervik, den finaste prydnadskudden av rouge du rhin.



när vårt nuvarande köksbord gjort sitt så bytar jag nog ut det mot detta.
också från favoriten hay.

helmut newton for vouge paris may 1972

länge, länge letat efter en sådan här fin spegel att ha i hallen.
menu levererar.
du hittar spegeln här.




det är den där benvita och räfflade pappersytan jag är svag för just nu.


jag vill ha en ryggsäck.
du hitta denna och många fler fina här.



vill ha nya växter i huset.
ska ge pappa ett besök.
han äger en djungel :)!


jag sitter med två grovstickade tröjor på mig.
vaknade med en väldigt öm hals och feber.
kan knappt svälja.
usch!


jag bädda ner mig och läser min nya yoga bok, nya residence magazine och sörplar pukka te med honung och citron.


och solen lyser.

ja.

det var väl också typiskt :).


hoppas ni är friska!


glöm inte att hålla utkik efter fina nyheter i j. levau shop.



+++++++++++++++++++++++++++++++






kram//jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar