måndag 24 oktober 2011

hello.




Den här jackan fick bli Astons vinterjacka i år. Jag trodde verkligen hans jacka från ifjol skulle passa än i år men så fel man kan ha. Alla hans kroppsdelar har visst skjutit rejält i längden. Så det fick bli ett snabbklick hos minirodini.se med rabattkoden "mama" som ger 15 % rabatt just nu på den här snygga Lincoln Parkas (TIPS!). Härligt med rabatter och jag måste säga att jackan är helt underbar. Vilket mjukt fluffigt innerfoder på kroppen, vilken fin fäll på luvan och vilken snygg blå färg. Mycket nöjd med andra ord och Aston verkade okej med den han med :). Han gillade mest bakdelen med ordet "hello" vilket jag gillade desto mindre, men den gick visst att vika upp och fästa med en knapp. Perfekt :).

Idag har vi varit på Busfabriken och lekt av oss och nu blir det snart middag och helgplanering. Jo, för till helgen beger jag och Sambo oss på en weekendtripp till Birmingham. Ska bli underbart. Barnen får barnvakt hemma hos oss så det är skönt det med. Här vet jag att de är trygga och känner sig hemma. Men, jag erkänner. Jag får lite vemod i själen när jag tänker på att lämna mina barn, speciellt den lille, i hela tre dagar. Ah. men jag skall behålla lugnet, försöka slappna av och bara ha roligt. Det kan väl inte vara så svårt....? Eller :)?


Kram/Jennifer

8 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en trevlig weekend..

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Känner verkligen igen mig i din beskrivning av vuxentid...mina barn är tonåringar nu...men jag har fortfarande svårt för att slappna av och bara njuta av egentiden.

    Konstig man är.....tror att ens barn oavsett ålder kommer att finnas i tankarna...du vet, små barn små bekymmer osv.

    Måste säga att jag gillar armbandet med symboliken...har detta något pris.

    Hälsningar Anna

    SvaraRadera
  3. å for en herlig kul jakke
    til din lille skatt!
    &
    nyt weekendturen så godt du kan!
    ..og så er det sååååå godt å komme hjem til sine søte små :0)
    *moaklem

    SvaraRadera
  4. Anna: Ja du har nog rätt. Tror man aldrig riktigt kommer kunna slappna av helt o hållet vart man än befinner sig utan barnen. Kanske det som kallas obeskrivlig kärlek :).
    Tack. Det har inte fått ett pris än. Jag har det på prov nu för att se om det är hållbart osv :). Men tror det är väldigt hållbart så snart så....Håll utkik i min smyckesblogg.
    Kram/Jennifer

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Superfin jacka!

    Jag hopas att du lyckas slappna av i helgen, för grabbarna grus har det säkert kanonbra!

    SvaraRadera
  7. Jättefin jacka! Du skrev tidigare i din gamla blogg om någon olja till håret som du hade köpt, vad hette den? Hittar inte inlägget. Mvh Madeleine

    SvaraRadera
  8. Madeleine: Hejsan! Davines heter oljan och kan köpas på hudoteket.se. Den doftar underbart o är verkligen jättebra.
    Kram/Jennifer

    SvaraRadera