onsdag 12 oktober 2011

white och en massa beställningar.

Judith de Graaff styling via Hannas Room.
via Convoy
White on white-trend/via STYLE BY


Vitt är väl bra friskt? Som den kyligt bitande höstvinden. Jag kanske hade kunnat tänka mig mer vitt....På vitt.

Hej förresten!

Fick mycket att göra idag tack vare Minna Tannerfalk :). Det droppade in massvis med beställningar på mina armband och jag blev så glad må Ni tro. Äntligen en massa pyssel framför mig. Ska bli så roligt! Men lite nervös blev jag allt. Hade inte väntat mig den effekten, men en sådan inverkan kan visst ett litet inlägg från en storbloggare ha. Bloggvärlden va! Amazing.
Så nu måste jag ordna
barnvakt några timmar några dagar i veckan så jag kan göra armband och allt runtomkring. Krävs mycket ordning och reda har jag redan märkt. Tur det att jag skaffat en splitterny canon-skrivare och flyttat in Mio i hans nya rum. Jo, för tänka sig. Crazystressmorsan hann med att måla klart Astons griffelvägg i hans nya rum. Blev skitbra rent ut sagt och just nu sover han under kritfärgade stjärnor :).

Bla bla :). Vill bara säga en sak till. Tack för Ni tittar in. Jag uppskattar det verkligen, för det känns som någon lyssnar lite på mitt babblande. För sambon gör det definitivt inte :).

Och vet Ni. Jag ska försöka göra fler personliga inlägg. Jag vet att många saknar det. Jag med.

Men om Ni vill veta mer om mig. Kanske för Er som inte följt mig sedan början så kan Ni läsa DET HÄR inlägget.



Kram/Jennifer

2 kommentarer:

  1. Så roligt att du fått många beställningar, det är du värd! Stjärnarmbandet ÄR superfint!
    Sovrummet hade blivit jättemysigt.
    Må så gott! Kram Christin
    Ps bryr mig inte om att ändra mitt arband. Jag har kanske smala handleder! Gör inget!

    SvaraRadera
  2. Oj. Först blev jag uppslukad av de fina bilderna. Sedan blev jag så glad när jag hörde att du fått en stor beställning. Efter det fastnade jag i ditt personliga inlägg och glömde nästan bort att det var bilden på stolen som jag tittade på inledningsvis. Du kan verkligen fånga oss.

    Grattis igeN!
    Kram Linda

    SvaraRadera