lördag 19 november 2011

snowball.

För att bli av med mitt dåliga samvete jag hade igår, i alla fall för stunden, så satte jag mig ner i köket och gjorde en "snöboll". Jag tänkte på hur roligt vi kommer ha i snön i vinter, på hur glad Aston kommer bli när de första flingorna faller. 
Förra vintern frågade han ofta sin pappa: "Gör en snöboll till mig så jag kan kasta på dig".

Idag gjorde jag "snowball" av en benvit skimrande läderrem och de vita stenarna Malyisian Jade och Howlit. Snowball går att köpa i min smyckesblogg till både små och stora handleder.
Aston blev glad för sitt snowball men blev snäppet gladare när han såg att jag hade ett likadant :).

Det vita lyser upp i mörkret. Precis som snön så småningom kommer att göra. 
 Och föreställ Er en helsvart outfit tillsammans med "snowball". Riiiktigt isbitande snyggt :)!

Och julgranskulorna, de kommer från Day Home.....

Visst är vintern bra härlig ändå??


Trevlig lördag mina vänner/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar