torsdag 29 december 2011

my man in acne.

photos by me.




min fina sambo aka wordfeudaren fick en tröja av mig i julklapp.
en svart sweatshirt från acne som jag bara visste skulle passa honom.
och mig :).
...........
dösnygg!
...........
men ska jag vara helt ärlig har han nog inte köpt ett plagg själv sedan vi träffades, hehe.
han gillar det inte.
jag gillar det massor.
all inredning (bortsett från snowballampan och lite Kartell :)) och alla kläder sköter jag.
mkt överrens på den biten.

a womans dream :).



ha en fin kväll/jennifer

2 kommentarer:

  1. Smygfotar du när han Wordfeudar..:)
    Min man handlar sällan till sig själv...men inte jag heller...till han då hehehe. Men han har bra smak så när han väl gör det blir det bra;)

    HA en skön kväll vännen
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. haha älskart! verkligen och vad är det för fel på oss?
    Vi tar över saker som klädköp och inredning och sen undrar vi varför de inte har koll på grejer?
    Haha..
    Skitsnygg tröja ialla fall!

    KRAM!

    SvaraRadera