torsdag 29 december 2011

hallway whites.


vi myser här hemma idag.
jag känner mig obeskrivligt frusen.
vi har väldigt kallt.

min kalla känsla ger uttryck i vår hall.
vi fick en ny byrå i julklapp.
ikeas malm.
enkel och vit.
sambon min överraskade med en helvit lampa från northern lightning kallad snowball.
väldigt jag.
det gjorde han bra.


mio fick vita får i julklapp.
han älskar får :).

kan vit choklad bli godare?

i lådorna ryms halsdukar, mössor, tygkassar med mera.
dock ingen slump att allt är vitt.
jag kan ju inte låta blir att arrangera bilderna lite.
så de faller mig i smaken menar jag.
eller i känslan.

en kopp kaffe.
några rader vit choklad.
astons nya familjespel.
en filt.

och mysfaktorn hamnar på oerhört hög nivå.



mys på ni med/jennifer

3 kommentarer:

  1. GILLAR din blogg och dina bilder!

    SvaraRadera
  2. Du är så inspirerande! Fantastisk kombination av alla bilder du publicerar!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Fint Jennifer. Älskar vitt! Här hemma blandas det med grått.
    Härligt härinne hos dig. Fint!
    Kram
    sanna

    SvaraRadera