torsdag 29 december 2011

smokey.


bild 1 via vosgesparis. 2 boken chanel (adlibris.se). 3, 6 artelleriet. 4 via pinterest (pellas of course :)). 5 gjutjärnstekanna från GRANIT.
bild: min egen på tove admans betong ljusstake and some smoke.
bild: pinterest (pellas).

jag har rökat en gång i tiden.
i flera år faktiskt.
korkat.
jag mådde inte alls bra av det.
och vem gör det egentligen?
rent fysiskt menar jag.
slutade när jag blev gravid med aston och har inte tittat tillbaka.
stolt?
ja, mycket :).
trots att jag inte uppskattar cigarettrök så gillar jag röktoner.
de är underbara.
påminner om mitt hemlighetsfulla sinne.
mina skelett i garderoben.
min förkärlek till skräckfilmer.
en stilla och dimmig morgon.


(ni som undrar vart mitt förra inlägg, anticancer, tog vägen så var det inte meningen att det skulle publicerats. jag har en osynlig blogg med inlägg bara för mina ögon :). underlig? ja, väldigt. men det är nog jag i en nötskal :).)



ha en fin dag/jennifer

1 kommentar:

  1. Tack för en väldigt fin inspirationsbild (den översta). Chanelboken har jag minsann i min samling. Adman ljusstakarna med. Hade inte tackat nej till tékannan heller...

    SvaraRadera