måndag 30 januari 2012

galaxy pics.


vår magnet/griffelvägg i köket.

jag och mio myser :).

hej mina vänner!

hoppas ni har en fin dag.
solen skiner i skåneland.
härligt berusande.
jag uppskattar verkligen sådant mer på äldre dar.
när man var ung/yngre :) spelade vädret knappast någon större roll.
eller jo, mitt hår funkar inte i fukt och regn.
då ser jag ut som pudel som stoppat tassen i ett eluttag.
hehe.

man blir mycket piggare, självfallet, när solen visar sig.
och himlen är blå.

bilderna ovan är från min samsung galaxy :).
jag kan ju inte lägga över mina kamerabilder och redigera nu när hårddisken gjort sitt.

mycket ledsen är jag.
jag hann inte lägga över bilderna och videofilmer tagna den senaste tiden på pojkarna till den externa hårddisken.

så sjukt tråkigt med tanke på att jag nyligen raderat dom från kamerans minne.
typiskt.

jaja.

kanske går den att laga.
kanske inte....

oavsett så skiner solen idag och jag är ganska glad.
jobbet rullar på och jag trivs.
än så länge :).
i början är väl allt lite roligt.
man har inte hunnit tröttna än.

saknar mina pågar och min R konstant.

men är ledig imorgon och får mysa järnet då istället.


ha en underbar dag!



kram/jennifer

2 kommentarer:

  1. Härligt att det går bra på jobbet :D Blir ju så mkt lättare då! Åhh tråkigt med datorstrul!!

    Fina fina bilder vännen!! ♥

    Stooor Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Snygg blogg!! Söt pojk som tusan.

    SvaraRadera