söndag 29 januari 2012

spring in my heart and no bootable device.

ledansla knows how to give me springfeelings.

via honeypielivingetc.

via stilinspiration.

acne s/s-12


hejsan!

sitter hemma hos min vän emma nu och har precis betalat räkningar.
lite deppig.
både för de flersiffriga räkningarna och för att vår hårddisk har kraschat.
kan man bli mer arg.
hatar sånt.

kan inte lägga över ala fina bilder jag tagit i dagarna :(.
kan inte redigera och kan inte läsa alla mina favvobloggar med mera.

grrr!

någon som har något bra tips om hårddiskar som bara kraschar sådär?

syns jag mer sällan här så är det anledningen iaf.
snyyyft!
tycker jag då. 

kommer ha abstinens några dagar. haha, men sedan lägger det sig nog.
eller så skaffar jag mig ett annat beroende :).
 förslag någon?

våren kunde kommit!
långa promenader hade varit ett nyttigt beroende.
men de lovar - 15 till helgen...
brrr.
hoppas på snö dock.
pulkaåkning it is.



kram/jennifer

5 kommentarer:

  1. Hej du!

    Fy fasen vad trist. Vi har också varit med om det. Hoppas du säkerhetskopierat det mesta.

    Åk in till databutiken så brukar dem kunna hjälpa en.

    Ja räkningarna är aldrig kul att betala. Det har vi med gjort idag.
    Men för att det skulle kännas bättre så jämförde vi uppvärmningen med förra årets januari och gud två tusen mindre. Så ngt possitivt med detta väder e det i alla fall.

    Fast en månad nu med snö och pulkaåkning hade varit underbart.

    Har varit off nu i två månader så därför min frånvaro hos dig på bloggen samt i min egen..

    Kram på dig och hoppas din data snart mår bättre. Annars kommer i allafall jag ha abstinens efter din underbara blogg!

    SvaraRadera
  2. Jag kommer också få abstinens Jennifer, så se till att gå till ett datorbutik så de hjälper dig ;) Räkningar är skit, jag brukar försöka sätta de flesta på autogir - så slipper man se dem!

    Hoppas allt är bra med er alla och att helgen var fin!

    SvaraRadera
  3. Se till att komma till ditt märkes repetitions verkstad. Det kan datorbutiken hjälpa till med. De brukar kunna rädda det mesta. Era stackare! Hatar datorstrul!!!

    Kram!
    u.

    SvaraRadera
  4. Se nu till att fixa det snabbt och lycka till! Kommer sakna uppdateringarna...

    Kram Kristin

    SvaraRadera
  5. hei fineste jennifer!
    håper det fixer seg fort -
    lykke til!
    &
    smelt av de skjønneste bildene
    under av lille vakre mio`en din...
    LOVEly!
    ha en fin ukestart
    *moasmile

    SvaraRadera