söndag 29 april 2012

and i´m human again.

adore this picture....
via howdoesitfuckingfeel tumblr.
bath room wishes.
via ninipoppinsinterior tumblr.
yes, it always does.
and it is our duty to make the best of it.

imorse vaknade jag av kraftigt illamående och en kort stund därpå ulkade jag likt ett monster på toaletten.
vilken värk man kan få av ett magvirus.
i nacken speciellt.
nu har jag sovit hela dagen och börjar känna mig mänsklig igen.
(varför reagerar ungar inte så här när de har maginfluensa? jag hade aldrig kunnat hoppa i soffan och springa runt som en galning i huset och skrika på högsta volym :)).

skönt att det bara varade en dag i alla fall.

nu är det bara sambos tur kvar (nej, nej, nej) och sedan får vi hålla tummarna på att det var det sista magvirus vi såg för denna säsongen.

och på lördag åker vi till stockholm för vår grymma barnfria weekendtrip.

tack för alla "värtattbesöka"-tips.
jag ska skriva ut en karta och markera plateserna och ha mig i dagarna!!!
älskar att markera och planera.
strukturera.
kontrollbehovet blir tillfredsställt :).





ha en mysig söndagskväll!





kram//jennifer


2 kommentarer:

  1. Oooow it will be such fun at Stockholm... can I come? :-) Stay healthy Jennifer :-) big hug x

    SvaraRadera