lördag 28 april 2012

elle uk and some tips.

jag fastnade för elle uk förra månaden då tvillingarna mary-kate och ashley olsen prydde omslaget.
helrätta annonser och huvudreportaget var så gymt.
denna månaden kom jag över följande nummer av 

elle uk 
med vackra emily blum på omslaget 
för endast 39 sek på pressbyrån.
glad blev jag.

solbrillor/ray ban.
armband/knut.
kaffe kopp med fat/ikea.

så till kaffet igår tog jag fram kameran och fotade när drycken fortfarande var varm.

halsband/house of harlow.
silverbrickor med mina barns första bokstav (som hamnade runt handleden igen en stund senare)/little u.

tyllampan skymmer sikten på ett grymt bra sätt.


jag föll för typsnittet från reportaget.
samma som dom hade i förra numret.
igårkväll tittar jag in hos pella/stil inspiration och ser att jag inte var den ensam om det :).
lite roligt det där.
att man tänker så lika ibland med andra ibland.

och vet någon vad det är för typsnitt så får ni gärna upplysa!!!
skitfint.
mio är också sugen :).

men ska jag vara helt ärlig så var dessa
lakritspastiller inte det godaste jag smakat.
men som ett nyttigt alternativ var de helt ok.
pastillerna skall minska sötsuget och få en att tänka på annat än snabba kolhydrater.
i och för sig har jag inte mycket till
sötsug nuförtiden.
inget alls i princip men lakritssug kan jag få så då ville jag ge den äkta varan en chans.
39 sek för en påse.
njaaa, sug på dom med andakt då.

renée voltaire har dock mycket annat hälsosamt värt att prova.
jag gav barnen torkade superbär i påskägget och de var mäkta poppis.


aesops handkräm är min stora favorit.
vilken doft!
och dermatologicas ögonkärm a la anti age använder jag i princip dagligen.
dock svårt att avgöra om den ger någon effekt.


ha en härlig dag!


vi mår bra idag.
mio är i farten som vanligt :).
just precis hörde jag världens illskrik och då hade mio bitit aston i ryggen.
riktigt hårt.
unge!










kram//jennifer

2 kommentarer:

  1. Tack för din grattishälsning till Lillebror, tack!

    Ha en fin helg! KRam Linda

    SvaraRadera
  2. can't wait to get my hands on an issue!

    lovely lovely styling.

    michele

    SvaraRadera