lördag 21 juli 2012

i´m am a broken TV.



pics via pinterest and tumblr.



my feelings today.
i feel a bit lost and a bit rushed.
like someone chasing me and i can´t find my way out.
my creativity is hiding.
and i am in pain.
because without that side of me, i suffer.
suffering is optional?
perhaps.
i need to rest, i need to read a great magazine or a book and drink a cup of detox tea with liquorice.

hur hittar ni er själva när ni är vilse?

f-n!
jag vet inte vart jag ska börja leta.

lite från min för djupa sida idag visst.
the sensitive side.
hormons go crazy!
tröttheten spelar huvudrollen tror jag.
zappa lite med kontrollen.
kanske stänga av för en minut eller två.
sedan kanske jag slutar brusa så in i vassen och tolka så galet fel.
swedish subtitles please.
power: off.





ha en fin dag i solen (jiho)/jennifer


2 kommentarer:

  1. The fotos are so good with your words.... I know what you mean I had the same last week and it is frightening... I just stepped back a bit and only sat behind the computer to have fun so I pinnend on Pinterest and read all the blogs that were in my reader ;)
    it helped! Take care ;)

    SvaraRadera