torsdag 19 juli 2012

stylish.


scarf och klänning/cos.
tatoo via pinterest.
armbandsur/uno.


enkla ringar av maria black/ankerliving.dk.


sko/zara.com.

kategori två :).
stylish.
att komponera ihop outfits är ju otroligt roligt.

ovan, en sober look a la office.
frisyren!
sjalen (klickat hem, yes yes).
den snygga klänningen i propert stuk.
pricken över iét, it is all about the details, tatueringen och klockan.
och varför inte slänga över sig en skinnjacka på vägen ut.
eller en överdimensionerad kofta i längre modell.
och inte att glömma, överenkla silversmycken i form av tunna armband och ringar, ett måste.
runda former för att softa ner det stilrena/svartrockiga.

vill ha!

ja, nu lämpar sig denna outfit inte för mig.
en småbarnsmamma som bär region skånes vårdkläder på arbetet och som på fritiden knappt lämnar hemmet :).

men om läget varit annorlunda.

yes please.

men sjalen kommer, som sagt, hem till mig snart (jiihh).
behövt exakt en sådan sjal lääänge.
den kommer slitas väl i höst.




kram//jennifer, den kategoriserade.

3 kommentarer:

  1. Stilen är exakt för dig! Hade varit ursnyggt. Du har kroppen, utsrålningen och de snyggheten!

    SvaraRadera
  2. Ja tack!! Tatueringer har jag dock redan, fast med annan text. När man då jobbar inom vården som jag oxå gör, är tatueringar det enda sättet man får smycka sig. Själv är jag sugen på att åka till Finland, se min blogg. Trodde aldrig att det fanns så coola/kreativa människor där....vadå förutfattade meningar!? Hänger du med??
    Krams m

    SvaraRadera
  3. Här kommer man hem efter en helg på beachen, och det ena inlägget bättre än det andra (ingen rangordning här inte, här älskar jag allihop). Tack för den där fina ta-igen-läsningen!
    Kram

    SvaraRadera