tisdag 10 juli 2012

today i love.

via +.
via black and white tumblr.


via +.
blev kär i bilderna ovan.
ganska omgående.


tror jag håller där.

.............................


eller.

tack!!!

många goa kommentarer nyligen.

blir så otroligt berörd och tacksam för att ni tar er tid att skriva så fint.
så tack!



vi hörs imorgon tror jag :).


every day i love him :).
och älskar bilden jag tog idag när han så sött fick sitta uppe på pallen OCH KUDDEN (ja, provade utan kudden först för att minska risken för fall men icke. afro arts prick-kudde skulle vara kvar. bra rumpsmak plutt :)).





kram//jennifer

2 kommentarer:

  1. TACK! tårarna rinner men jag är så glad att du finns här och skriver, för att inte tala om dina underbara bilder, balsam för min känsliga själ, hsp hade jag aldrig hört talas om...men det är så tydligt att det är jag...så skönt att få ett namn på något...veta att man inte är ensam och konstig... <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh men kära du. ville inte få dig att gråta. men jag blir så otroligt glad att höra att jag kunnat hjälpa dig på något sätt.
      du är absolut inte konstig. du är bara en normal människa med extra känsliga känslospröt :). i dagens samhälle är det inte bra i alla sammanhang.
      eller kanske inte i de flesta sammanhang som anses normala.
      vi behöver finna vårt sätt att leva oavsett vad andra tycker. hitta de som förstår.
      tack för du berättar för mig.
      vi hörs.
      ta hand om dig//jennifer

      Radera