måndag 20 augusti 2012

a hint of brown.

so stylish.via x.


brunt är en bra färg.
den smetar av starka kontraster och kyliga kulörer.
så de balanseras.
ger rummet lite värme.
bra färg för den som inte gillar så mycket färg :).
som jag.

åh, dessa ittalaskålar med träbotten.
underbara.


.................................................................................................................



nu snart blir det jobb.
blodbussen beger sig ut i sensommarvärmen.
och jag är inte hemma förrän sent.





ha en fin dag//jennifer

2 kommentarer:

  1. Tack detsamma :) Å vilka härliga skåla från Italla med träbotten, har inte sett dom förut men dom var superläckra:)
    kram

    SvaraRadera
  2. Ja, brunt är inte fult någonstans. Här sitter jag fullmatad med inspiration efter en helg i Stockholm (två helger i rad, hur skall detta sluta....ja förutom som fattig?) Känner så igen mig i den där känslan när man måste ta på dessa opersonliga sjukhuskläder när man bara vill vara kreativ & jobba med ngt. totalt helt annat. Du är ju kreativ & har känsla som få....passa på innan du blir lika gammal som mig.(fniss)Är nyfiken på vad det är för beslut ni klubbat hemma hos er.....ska följa det med spänning. Höstiga kramar m

    SvaraRadera