lördag 20 oktober 2012

mio, jag och canon på en promenad.

ja, men visst.
vita converse det vackra vädret till ära.


det är nästan som man skäms ibland.
äger ju en fin systemkamera men den används nästan aldrig på barnen.
det ändrade vi på idag när jag och mio bestämde oss för att ta en promenad i det otrooooliga vädret.
vad hände där?
nästan sommar igen ju.
härligt och håller tummarna att det stannar hela helgen.

lilla mio.
eller snart är han två år.
himmel.
jag fattar ingenting.
min skrutt.
<3.

han pratar så det ryker om det nu.
och han busar lika mycket :).
han är en riktig komiker.
det har han troligtvis ärvt av mig, haha.

jag köpte en ny mössa till honom häromdagen, från h&m, och han älskar den.
kaninsvansmössan kallar vi den :).
jackan är grym.
också från h&m och perfekt nu i höstvindarna.
och sedan är den ju snygg också.
mycket viktigt :).


nu är jag ensam.
barnen är hos din farmor och farfar.
sambo har avslutning med fotbollen hela dagen/natten.
och jag.
jag lyssnar på fun.s some nights.
tillverkar en massa smycken, fina småkort till kunderna på lördag (om det nu blir några :)) och prismärker lite.

en kaffe kanske inte hade suttit fel.






ha en fortsatt fin lördag//jennifer

7 kommentarer:

  1. Fantastiska bilder! Helt underbara!!!

    SvaraRadera
  2. Mio has grown up so much! I remember when I first started following your blog and he was so small.. Now look at that big boy, so cute and stylish.:)

    SvaraRadera
  3. Mormors älskling, finaste Mio. Han är så rolig o en fröjd att ha för sig själv, längtar. Lycka till på lördag.

    SvaraRadera
  4. vilka underbara bilder på ett riktigt charmtroll! Gud så söt han är men det är ju inte konstigt med så stiliga föräldrar:)Vad mysigt för dig att vara hemma själv och bara pyssla....och some nights sen...den är fantastisk!! Lycka till på lördag vännen. Kram

    SvaraRadera
  5. Det var ett par riktigt sköna Miomoves...han är så söt!

    kram

    SvaraRadera