onsdag 5 december 2012

todays snapshots.

sprayade krukan i ljusgrått.
eller bara lite slarvigt sådär.
gillar slarvigt :).
köpte paper world globe från artilleriet.
konstig grej det där.
men jag har alltid gillar kartor i inredningen.
och denna var ju bara för perfekt för att inte klickas hem.
dessutom satte jag sambo i jobb.
ja, inte kommer den färdigbyggd inte.
men lite av en perfekt julklapp till pysslaren/inredningsnarkomanen, inte sant?
nä. de är inte lika vackra utslagna men det doftar desto bättre.
placerar dom lite varstans i hemmet.
flyttar runt dom.
juligt men inte fööör juligt liksom.
underbara kopparskål.
handgjord.
kan ni tänka er.
skålen är i papier mache och tillverkad av en tjej som finns på etsy.
etco.
hon gör underbara smycken också.
egentligen borde jag inte länka till mina konkurrenter (hihi) men va fan.
hon e duktig den här.
kreativ och gör mycket vackert i min smak.
jag leker med askar.
köpte hem en upplaga av vackra små kartonger att lägga mina sålda smycken i.
det är väl lite kul.
och fint.
se fler bilder på jlevau-shop.blogspot.com.

idag har jag varit ledig från blodcentralen och hunnit ikapp lite här hemma.
rullat in en del beställningar sedan jag öppnade min shop och gjort massor av armband och andra smycken dagarna i ända.
det tar sådan tid.
rolig tid.
älskar det.
pirrar i magen varje gång jag vet att jag har tid över åt detta.
rogivande och exalterande på en och samma gång.

tack för ni förgyller mina dagar med detta.

om ni inte hade beställt något så hade jag ju varit utan detta.
min lilla passion.
det hade blivit mycket tomt.




kram//jennifer

4 kommentarer:

  1. Hej tillbaka fr tjeträffen på Stora Norregatan , god mat o roliga samtalsämnen. Askarna är jättefina o trägranen har jag en liknande, vit som jag köpte på Vens julmarknad, gjord av Kajsa på enkla ting, kanske inte samma men den passar bra i höga fönstret. Lycka till med smyckena, att känna det pirrar i magen av det man gör om dagarna är ett gott omen, kram

    SvaraRadera
  2. Love your snapshots Jennifer... so cute these little boxes and so beautiful the jewelry :-) good luck with your shop... hugs x

    SvaraRadera
  3. Snyggt!
    Ett Tips! Vinn en Maileg tomtekanin
    http://vitahusetochelvis.blogspot.se/2012/12/vinn-en-maileg-tomte.html

    Hopps du vill vara med och tävla!

    SvaraRadera
  4. Hej snygging!! Blir alltid inspirerad när jag hälsar på hos dig i din blogg. Idag blir nog vårt kök så pass klart att vi kan flytta hem....Härligt!! Krams m

    SvaraRadera