onsdag 12 december 2012

x-mas snapshots.

guldsax från hay.
lackstång och stämpel från granit.
copper earrings.
dessa undebara swarowskistenar i kopparglans.
jag blev helt såld.
nyårsöronen är fixade!
tänker matcha dom med ett armband i samma stenar blandat med enkla silversmycken.
föreställ er det med en helsvart klänning, vassa heals och en clutch i matt skinn.
håret blondblekt och med en stram lugg.
f-n vad snyggt.
hittade en fin klänning på zara häromdagen.
stod och drog i den men det blev inget köp.
kan ju inte köpa en ny svart klänning inför varje nyår :).
stämplar från granit.
de små korten har jag printat själv.
letade bara fram julfavoriter på pinterest och satte sedan printern i jobb.
enkelt och galet snyggt om ni frågar mig :).

detta är det mysigaste jag vet.
sätta mig vid bordet, en kopp nybryggd och välskummad kaffe bredvid och ett lass med inslagningspapper, vackra snören, stämplar, juliga bilder osv osv.
men det ska vara diskreta färgtoner.
material som skapar kontraster.
naturtroget men med sting.
svart kan jag tycka ger sting :).
det blir helsvarta julklappar varvat med lite benvitt och natur under granen alltså.

instagram @jenniferlevau.


så otroligt många sådana här jag tillverkat i dagarna.
tror jag postat iväg minst 50 stycken sedan jag öppnade och hur galet kul är inte det :).
ungefär så här ser alla mina små paket ut.
men vill ni ha dem inslagna i en vacker ask med valfri dekoration så fixar jag det också.

...............................................


ni vet nackspärren jag gnällde om igår.
den förvandlades till en dunderförkylning och jag låg hela natten med frossa och feber och svettningar omvartannat.
halsen är tjock och öm och näsan rinner likt en öppen kran.


så nu ska jag försöka vila lite innan jag skall hämta ungarna.
de är också förkylda men feberfria än så länge.
vintern va?
men jag kan inget annat än älska den så länge den ser ut som idag.
vindstilla, blå himmel och täckt med ett vitt vackert täcke.




ha en fin dag//jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar