tisdag 11 december 2012

yay.


längesen nu.
ja, det här med att blogga hinns inte med.
jag jobbar på blodcentralen 75 %.
jag jobbar hemma med alla smyckesbeställningar 75 % (yay!).
och i helgen skall köket renoveras (YAAAYYY!) och jag, sambo och svärfar blir snickare, golvläggare och målare på en och samma gång.

att sträcka upp armarna ovanför huvudet, falla bakåt i en ren och vitbäddad säng och bara låtit tröttheten fått utlopp hade varit underbart.

det går inte.

mestadels för att jag vaknade med nackspärr igårmorse och att lyfta armarna ovanför brösthöjd är extremt smärtsamt.
och en säng är jag långtifrån just nu.
sitter på blodcentralen och ringer in givare inför nalkande julhelg.
då blir det automatiskt färre blodgivare men olyckorna ökar.

men, tidsbristen är den största faktorn till vila.
den finns inte just nu.
fast jag gillar alla beställningar jag fått.
jiho.
så roligt.
och jag hoppas på att fortsätta lägga upp fler smycken i veckorna.
har ett nyårshalsband på g.
och om jag får säga det själv så måtte det nog vara det snyggaste jag sett ;).


jag samlade på mig lite känsla för stunden.
mössan skall jag hämta ut i eftermiddag.
jag har stulit sambos.
den är från cos.

och i nästa vecka hämtar jag ut en sådan här stol :).
betonggolv möter helvitt kök möter thonet i nougat.
ahhhh.


den här bilden har jag printat ut och använder som julkort på julklapparna.
fiffigt, billigt och skitsnyggt.

söte milo/kviddevitts lille godbit.
han bär popupshop och de är på 30 % hos oii design idag.
skynda shoppa.
jag har självklart redan varit i farten och fyllt på barnens vårgarderob ;).

nytt i j.levau shop.
jag bär mitt varje dag :).
finns i armband med men jag har inte hunnit lägga upp det än.
önskas ett sådant så skicka ett mejl så fixar jag det.



ha en fortsatt fin vecka nu.
lovar att visa massor med bilder på renoveringen och köket i helgen.





kram//jennifer

2 kommentarer:

  1. MADE ME SMILE!

    hope you'll stop by and enter the giveaway.

    michele

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte på er och ert nya kök här om dagen, tänkte att jag skulle skriva och fråga hur det gick - men glömde nog bort det. Ska bli jätteroligt att se sen, jag tror det kommer bli super!

    Vad roligt att det går bra för dig med smyckena också! :)

    SvaraRadera