söndag 17 mars 2013

blog about my shop :).

hello bästa läsare.




ville bara informera er om att ni kan få en nice rabatt om ni bloggar om min nyöppnade butik.
är det inte super :)?
ni bara gör ett grant inlägg...
som det HÄR.
det HÄR.
eller det HÄR....
eller kanske nåt sånt HÄR.
eller kombinera ihop en snygg kidsoutfit...som så HÄR.

skicka mig en länk på inlägget till j.levau@hotmail.com och jag besvarar med en rabattkod som tack för hjälpen.

låter väl lite bra va?

ni kan ju även gilla j. levau på facebook för att ta del av nyheter kring shoppen och bloggen, rabatter, erbjudande och få vara med och tävla om mina absoluta favoriter.


här ser ni några av mina absoluta favoriter ;).



kanske blir en del överdrivet tjat om min butik och nya varor, bra varor, snygga varor och sånt där nu framöver.
men jag måste liksom marknadsföra mig, vilket jag egentligen själv inte är så bra på, eller gillar direkt :).
men ska fösöka göra det på ett bra ojobbigt sätt ändå.
lovar att jag är ärlig i alla fall!



ha en fin dag.



jag ska plocka och packa.
hehe. skrattade åt mig själv nyss. inte alls bra på att packa :).
men det kommer väl.





kram//jennifer


2 kommentarer:

  1. Nu har jag ju redan gjort min beställning, får utnyttja rabatten nästa gång då ; )

    http://petitfashion.se/mini-outfit/

    Shoppen är verkligen jättefin, bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. happiness! grattis raring grattis! nu ska jag genast kolla in. kram! mini

    SvaraRadera