lördag 16 mars 2013

my wishlist.

jag fyller 30 om exakt två veckor.
på påskafton.
men jag vill inte ha någonting alls faktiskt.
det blir påskäggsletning i trädgården först.
sedan skall jag och sambo och barnen skall till pumphuset i landskrona och käka på dagen.
på kvällen har min mamma fixat en mumsig ostbricka till mig och sambo som vi kan avnjuta när ungarna somnat.
sedan blir det inge mer.
jag vill inte ha kalas och grejer.
det är inte min grej :).

men.
om jag nu borde önska mig något så har jag inga problem med det.
drömönska är jag relativt bra på :).
behöver inte någonting av grejerna nedan men om jag vunnit sisådär några 100 000 sek så hade jag kanske köpt på mig följande finheter:

aesop (artelleriet har tagit in otroligt mycket av detta märke på senare tid. i like) har fortfarande de snyggaste badrumsprodukterna.
nytt soffbord önskas. detta är från muuto och verkar kunna passa en barnfamilj med en interiörgalen mamma.
gillar muutos servis i nyansen grått.

en i pad hade inte suttit helt fel just nu.
och inte ett snyggt sound system heller/geneva.
muuto kuddar.
gillar färgtonerna och enkelheten i rutmönstret.


nike wmns lunarglide + 4.
elephant chair/kristalia.


hade gärna tagit in muuto i mitt sortiment i butiken.
hmmm.
kanske skall förhöra mig lite där.
man vet ju aldrig.

glöm nu inte shoppa loss lite i min nyöppnade butik ;) som ni hitta HÄR.

.......................................................


idag är min lediga dag så jag skall bara vara.
inte jobba någonting alls är det menat.
orderna som kommit in tar jag tag i imorgon.
ska bli så kul att starta nästa vecka med att plocka och packa.
ska slå in sakerna så fint så fint :).



kram//jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar