onsdag 20 mars 2013

morning cravings.



alltså.
upp över öronen kär och vill ha.
men.
materialistiska ting betyder ingenting i slutändan om jag fortfarande söker efter mitt jag :).
men jag tror jag hittat det lite halvt om halvt så då förtjänar jag lite uppåttjack i form av en snygg lampa....och att den heter up är ju nästan ödet.
eller hur?!

perfect!
my pinterest/picture love.

vill bara ha dessa underbara doftjljus.
mestadels för det är så galet snygga.
makalösa.
finns hos artilleriet.se.


muuto igen.
jag ät ute efter/drömmer om en loungestol i vardagsrummet.
denna hade suttit fint.
pinterest.
tröjan!
golvet!!
och bordet och lampan.
och köksluckorna.
och stolarna....:).


en vit outfit + en svart arm + en fin sjal.
ja, tack :).
knut-armbandet finns ju HÄR ;).
klockan är att dö för och är från Michael Kors.




så startar jag min morgon.
samlar på mig saker att sukta efter.
självplågeri.
hmmm.
borde verkligen sluta med sånt.
kaffekoppen står bredvid mig, orderlistan har vuxit till sig och snacka om att jag är glad!

idag blir det jobb + lunch och snackestund med emma.
jag älskar verkligen mitt nya liv :)!!!!!



ha en skön dag!




kram//jennifer

3 kommentarer:

  1. samma start som jag har på mina mornar,
    känner samma sak, självplågeri!
    det finns så mycket vackert....

    SvaraRadera
  2. beautiful stuff... love the black watch <3

    SvaraRadera