tisdag 19 mars 2013

popupshops nya prints och 10 % off på alla pop-plagg.

tyvärr fick jag veta igår att vissa plagg i popupshops sortiment med prints inte håller måttet efter tvätt.
jag valde att reklamera dessa istället för att få 60 % rabatt på dom. köper man något ska det banne mig vara toppskick!


det gäller dessa två plagg som jag hade i mitt sortiment.
så tråkigt, eller hur?
men jag lovar er att jag aldrig tidigare haft problem med popupshops plagg och de övriga kläderna jag har i sortimentet håller definitivt måttet och lite därtill.

beklagar detta!

riktigt synd för plaggen var sååå otroligt snygga :).
men de är resterande sortiment också, eller hur?

jag tänkte ge er, mina läsare och fb-följare <3, en liten fin rabatt på hela popupshops sortiment, eller de varor jag har i min butik i alla fall :).

uppge koden POPLOVE i varukorgen under erbjudandekod så får ni 10 % på hela popupshops sortiment. Gäller framtill imorgon, 20/3, kl 00.00.

denna söta rugby dress håller måttet och är det perfekta plagget nu till våren.
påskpresent!!!
addera ett par enfärgade leggings eller strumpisar.
funkar både till vardags och till fest.
love it!



shoppa på <3!!! i morgon kommer ju dessutom barnbidraget. härligt!


ni vet väl att jag har fraktfritt vid köp över 1000 sek as well ;);).
annars kostar det bara 39 sek.




ha en fin dag//jennifer

1 kommentar:

  1. hahaha, herregud. patetiska pau. men jag är faktiskt, på riktigt, i behov av nytt te och jag har ju lovat att köpa hos dig i fortsättningen ;)

    ja, pust, stön, suck. ska bli förbannat skönt med helg och lite påsklov.
    vi ses i helgen, indeed! :)

    kram!

    SvaraRadera