torsdag 4 april 2013

i´ve always wanted a pair of wings.


äkta silver.
en enkel ärtlänk.
och en liten vacker vinge är allt som behövs för att man skall få en känsla av frihet och av att bara vara.
vingar tröttnar jag aldrig på.
nä...


men jag får nöja mig med en otroligt fin sådan så länge.
fick en grym idé igår när jag lekte med barnen.
ni vet, batman och hans kastredskap :) (thank you batman...och barnen).
och idéen resulterade i wing bracelet.
det kräver en del jobb men det är det så värt.
jag tror aldrig jag kommer ta av mig det.
nä. aldrig :).


wing bracelet finns nu i j. levau shop alltså.

välkommen <3!

.................................................


kram//jennifer

1 kommentar:

  1. love its accurate delicate and cute design<3
    www.helendushko.com

    Helen
    xx

    SvaraRadera