söndag 5 maj 2013

jag fick en möhippa.


idag hade mina bästaste vänner bokat en liten härlig möhippa till mig.
helt i min smak.
bubbelbad, god mat och det bästa, så mycket skratt, minnen och roliga historier.
alltså.
dessa härliga människor.
man blir sig själv ända in på djupet och slappnar av till fullo i deras sällskap.
tusen tack snälllaste ni!!!
tror detta var i princip den roligaste dagen jag haft på länge.
nedan ser ni lite glimts.
jag var ju tvungen att släpa med mig kameran ;).

solen strålade och värmen flödade.
himmelskt!

drinkar i poolen.

snyggaste och trevligaste linda.


tapastallrik och ett glas rött.
bättre än detta finns knappt.

love you girls <3!

kaffe i solen och mycket snack.
om pensionen bland annat, som sakta men säkert närmar sig, hehe.

jaja. jag får la vara med på bild då.
så här glad var jag :).

sexigare kvinna får man leta efter :).

alex.
en nyfunnen vän <3.

härliga annelie!

snällaste och sötaste emma.

goaste johanna!

så här tyckte erik om att hänga med oss brudar :).

nä.
snarare så här.
hur söt får man bli???



tack mina vänner!
betydde så otroligt mycket för mig.
så ni vet.




längtar så tills vi ses nästa gång.






nu: vila!




imorgon packas det orderar för fullt för er som väntar :).






kram//jennifer

2 kommentarer: