lördag 4 maj 2013

styling med POPUPSHOP SS 2013.


min snälla svägerska, fotograf LISA LEVAU, hjälpte mig styla och fota POPUPSHOP SS 2013.
modeller: syskonen althea och molly.

underbart inspirerande bilder!!!

och jag måste säga att POPUPSHOP´s kläder är helt fantastiska.
ekologiska (+++) och i en grym kvalitet.

thea snart 6 år i baggy canvas aprikosrosa. mjuka, sköna och kan varieras i oändlighet.
thea i bird print sweatshirt klänning. skön, luftig och i makalös kvalitet.
+ sneakers eller + sandaler. såå snyggt vilket som!
molly 2 år i baggy leggings grå.
baggy leggings svart + spetslinne + converse.
megaballt tycker thea :).


denim sweatshirt short sleeve matchar man som tös självklart bäst med säsongens sötaste spetsshorts eller varför inte nerstoppad i en cool kjol.
och självklart med knut mini kring handleden :).
"så klart".

alla bilder är tagna av LISA LEVAU.


alla snyggoplagg hittar ni i min shop, j. levau shop.
VÄLKOMNA!
fri frakt vid köp över 1000 sek och superdupersnabb leverans och gryyym service (enligt mig själv då :)). 







stor kram//jennifer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar