onsdag 19 juni 2013

letter bracelet: one or more.



för en tid sedan gjorde jag det här armbandet.
en enkel handstansad bricka på en tunn ärtlänk. 
allt i 925-silver.
enkelt och så där personligt fint.
att bära alltid.

du kan välja mellan en till fem brickor på armbandet.

en kund specialbeställde ordet H-O-P-E.
en annan med sina älskades initialer. hela fem stycken.

en perfekt present till vem som helst.

finns även i barnstorlek och en bättre doppresent får man leta efter, inte sant :)?


(raderade mina omogna rader från igår. inte skall jag sjunka lika lågt. trams).





kram/jennifer

4 kommentarer:

  1. Jag för min del tycker dödskallar är helt ute och längtar efter något vackrare att ha runt min handled. Hitta på nåt nytt vettja!
    Ha de gott :)
    Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. tycker jag med egentligen. ville bara trilskas lite ;).
      done ;).
      //jennifer

      Radera
  2. Vad kostar ett sånt armband med bokstaven S?
    /Sanna

    SvaraRadera