onsdag 19 juni 2013

some mallorca shots.


jag är bra svag för gamla, vackra byggnader.


han var charmig från och till den här killen trots att han gärna bjöd på trots och sura miner när man minst önskade det.


gamla stan/alcudia.



och så steker vi litta ;).




en galen mallorcabo!
även känd som stoffe och min lillebror.
minidiskot på viva hotels (min brors arbetsplats) var,  som väntat, astons stora favorit.

för där fanns ju kattie.
och victoria (tjejen i bakgrunden och min brors söta flickvän).

han gillade läget rejält och det svängde lika mycket på alla kroppsdelar möjliga.
ja, ni ser tungan!

idolen bufo!

når man inte vasken så får man lösa det på egen hand :).


min fina och otroligt snälla far.
tack för allt <3!


vi hade det väldigt bra.
kommer minnas det för alltid.
men det jag kommer minnas mest är att bror min bröt foten och blev gipsad från undersida knä och ner till tårna :).
i 4-8 veckor.
stackare
 men lite komiskt också, hehe.




kram//jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar