onsdag 10 juli 2013

gold stars, sculls and lots of xo.

gold star necklace i vermeil.
limited edition.
hurry up ;).

xo necklace i 100 % sterlingsilver.
kisses and hugs are all you need ;).

cow scull necklace i 100 % sterlingsilver.


halsband i en enkel design men med det där lilla extra, tillverkade i genuina material och handgjorda av mig.
hållbara och sköter man dom rätt har man dom för evigt.
och sådant gillar jag verkligen.
inte vill man att de ska ha gjort sitt efter en månad eller två.

100 % nickelfria dessutom och det gillar jag desto mer (nickelallergisk så det skriker om det).

du kan alltid få dina j. levau smycken i valfri längd och är du inte 100 % nöjd med längden när du får den så ordnar jag det gratis om du returnerar inom 5 dygn efter det att du fått ditt smycke.
bra va :)!



den här guldklimpen, tube necklace small, har verkligen fått se världen på senare tid.
32 stycken har passerat mina händer och landat i många europeiska postlådor på ca två veckor.
så otroligt kul och tack ska ni ha.
tyvärr är de slutsålda igen men material är på väg så håll utkik ;).

och skålen.
snyggaste skålen att lägga vantarna på finns i lager snart igen.
senast fredag har ni chansen att klicka hem en, eller två.
men de tar slut fort så var kvick på tangenterna :).




tiny star bracelet har blivit uppgraderad och är nu snyggare än nånsin.
stjärnan sitter fast på kedjan, precis där man vill ha den, i en minimal bindring och balansen i smycket blir perfekt.
i lager snart igen.


tiny star bracelet och necklace är för tillfället också slut.
jag hoppas det inte varar allt för länge dock.


men den här är tillbaka i lager.
vill ni se den i ny färg på lädret?
hjälp mig komma fram till den finaste.
vit kanske?
rosa?
guld?



men då vet ni det :).



nu skall jag och mitt trötta huvud sätta mig hos kidsen framför tv´n och smälla i mig en hemmabakad pizza.
inte helt fel vill jag lova (lite för mycket vin igår med tjejerna :)).
nu är det bara två dagar kvar sedan börjar mannen sin semester.
längtar som tusen och så håller vi tummarna för solen.
igår njöt vi på stranden till fullo, så mer av den varan tack!




ha en mysig kväll!




kram//jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar